Not the guy you're taking home

Det luktar odiskade köttfärstallrikar och rosévin. Ute regnar det och jag ska snart ta mig i kragen och släpa mig själv in i duschen, eller i alla fall till en tandborste.

Igår kom jag hem från Hornstull kl 6 i morgondiset. Förrgårnatten var alltså en riktig höjdare. Maria och jag inledde kvällen i min lilla stuga med vin, lakritstroll och kolianska päron. Det låter som en riktigt fräsh efterättsbuffé men här snackar vi förfest med Nile City. Efter efterätten, oj förlåt, förfesten, susade vi till Strand och hade det väldigt dansant och festligt. Vid stängningsdags råkade vi hamna på en fyramanna-efterfest som var mest mysig eftersom jag råkade halvsova genom hela tillställningen. Detta dock till aukustiska, egentolkade toner av MGMT:s Kids, fint. Sedan bar det som sagt av ut i det iskalla morgondiset och vi tog de riktigt tidiga morgonpendlarnas saltsjöbana hem till var sin säng.




Säg ditt
Postat av: Maria

and it was gooooood frulle :)

fan, sitter och försöker komma på ngt vitsigt att skriva. Men kommer bara fram till saker som inte alls har med något att göra. "narre frulle marre" toppar liksom allt :D

2010-09-01 @ 15:46:27
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: Maria

haha, nu ser jag förresten rubriken. klockren :D

2010-09-01 @ 15:46:47
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: kajsa

take a walk on the wiiiild side!

2010-09-01 @ 17:54:40
URL: http://whatsupsthlm.se/aenigma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0