Run away

Sitter och tjattrar med min alldeles egna lilla Bentebent. Vi ska på weekend i Amsterdam, sug på den du!

Är trött men glad efter en dag på H&M och lämning på dagis i morse. Lämning innebär verkligen morgon, var tvungen att gå upp tio i sju, det är enligt min inbyggda naturklocka omännskligt tidigt. Tänker inte säga okristligt då det finns så mycket annat som är det också.

På väg till dagis försökte jag övertala en treåring att djur inte vill bli dödade och uppätna men att morfar är snäll. Dubbelmoral och förvirring som inte gick hem. Får försöka med lite pedagogisk "I ett hus vid skogens slut"-visa.


Mitt senaste köp från H&M, ungefär en månad gammalt, blått nagellack vid namn "Bella's choice". Denna färg blev förmodligen poppis i och med Chanels s/s kollektion 2008. Nu vill alla ha den isiga färgen och jag kan inte säga att jag tycker att det är en ful fluga.

Säg ditt
Postat av: Karin

nice nails!

2010-04-16 @ 09:07:34
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Bentebent

Buhuu jag saknar dig men vi ska till Amsterdam minsann :D

Gillar naglarna!

2010-04-16 @ 11:25:06
Postat av: Amanda

Jag gillar nagellacket

2010-04-16 @ 12:52:42
URL: http://juntunens.blogg.se/
Postat av: Maria

fräsigt! men i say: du borde fotat hela fräsiga outfiten :) vad är planerna för helgen? är du ledig eller blir det mer hm jobb?



jag börjar komma ur min pollenkoma. botade mig med kladdkaka och sömn :P

2010-04-17 @ 09:21:46
URL: http://smakexplosion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0