Mustard

Igår lekte jag med min stora bror i Malmö. Det blev många tittar på seglarskor, "jagärinteräddförlitefärg"-skjortor, badbyxor, skärp och pyttelite tittar på tröjor att ha under höga kjolar och byxor. Min bror är så velig och obestämsam när det kommer till kläder som han ska köpa, eller inte köpa. Oftast underhållande men ibland kan det bli lite för mycket. Igår var det nog mest underhållande. Han är en väldigt fin bror trots allt och vi var så coola tillsammans med våra nya jackor och paraflax. Saknar honom redan, trots att vi ska ses igen på påskafton.

Min lilla syster ligger och sover, sen natt (eller tidig morgon?) igår. Jag ska snart ringa veolia och fixa biljett och sedan tänker jag leka med Julia.

CIMG3987 by you.

En sthlm-taxi, behöver jag säga någonting mer?

På tal om lek så lekte jag med min bästa Linn igårkväll. Vi snaskade popcorn och sörplade te tills vi blev alldeles sömniga av fnitter. Vi undrade, vad hade du gjort om du hade varit kille för en dag? Sen cyklade jag hem (märk väl, cyklade!).

Säg ditt
Postat av: Anonym

det lät mysigt.. popcorn muums:)



jo första april:)

2010-04-01 @ 13:42:45
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Caro

Jag hade skrivit mitt namn i snön med mitt kiss!!

2010-04-01 @ 14:02:02
Postat av: Bea

sjuuukt snygg header du har

2010-04-01 @ 15:03:45
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: Maria

stockholmstaxin :) yey

2010-04-01 @ 17:55:43
URL: http://smakexplosion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0