Royal look

Sitter och babyvaktar två små sussande pojkar. Jag blir en glad barnflicka om dom sover hela natten, eller till tolv i alla fall.

Idag har jag lekt med mina nya leksaker, tuschet och pennan, det var roligt men pennan var svårare än jag hade hoppats. Inte kärlek vid första ögonkastet men jag hoppas att vår rellation kan växa starkare och sedan leda till riktig passionerad och ohämmad kärlek som skapar underverk. Två är aldrig en, tillsammans är man mindre ensam, ingen människa är en ö.

På tal om det så fick jag ett erbjudande jag inte kan tacka nej till på skype alldeles nyss:

European and American women are too arrogant for you? Are you looking for a sweet lady that will be caring and understanding? Then you came to the right place- here you can find a Russian lady that will love you with all her heart. Can't find a queen to rule your heart? How about beautiful Russian ladies that have royal blood and royal look? Here you can find hundreds of portfolios of these fine women of any age for every taste. Please excuse us if you are not interested.

Beautiful Russian ladies - http://givemelove.net

Det de inte visste var att jag redan har en liten baboschka hängandes i en kedja runt halsen.

mikaelaryss by you.

För fler ryska damer klicka här, och jag lovar, det är sånt här som kallas VOGUE.

Säg ditt
Postat av: Linn

haha det erbjudandet kan man ju inte tacka nej till! Gillar att du lyssnar på P3 kultur tänkte att jag skulle bli lite mer kulturellt allmänbildad när jag nu är iväg - om det nu är en möjlig uppgift?! Kan man undra. Skype, när? pusspusspuss

2010-04-11 @ 21:34:48
URL: http://90dagarivietnam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0