Bad spectacles

Jag tror jag är lite kär. Blir glad och varm i hela kroppen och känner ett starkt begär. Vill ha och vill inte leva utan!

Det är väl så man känner när man är kär? Min nya kärlek heter i alla fall Hermione de Paula och är en nybakad St Martins elev som har jobbat med bla McQueen och Dior. Hennes vår/sommar kollektion i år är inspirerad av gudinnan Venus och jag tycker själv att kollektionen lever upp till gudomliga nivåer. Vad tycker du?




På hemsidan kan man läsa om hur Hermione tycker att bäraren själv får porträttera Venus i plaggen och föreställa sig den moderna verisionen av gudinnan. Hon jämför det med dagens faccination av kändisar och ikoner vars stilar och kläder kopieras av så otroligt många vanliga, "dödliga", personer.

Säg ditt
Postat av: Linn

ÅH gudomligt det vill jag säga! Detta får mig att tänka på annat:) hoppas det är bättre med sjudomen, annars får du krya på dig.<-- punkt är mer dramatiskt ;) pusspusspuss

2010-04-28 @ 11:09:41
URL: http://90dagarivietnam.wordpress.com
Postat av: Karin

thanks, gick mycket bra:D

hoppas du haft/har en fin onsdag:)

2010-04-28 @ 19:43:33
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Caro

Gud ja, gudomliga kläder!:D Speciellt den översta tjejen var ju riktigt snygg, fin fläta också:]

2010-04-28 @ 21:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0