You just might get it

Jag är en sorglig figur. Saknaden av självdiciplin är enorm, till ingens stora förvåning. Ännu en dag framför datorn håller på att gå mot kväll. Idag skulle jag egentligen pluggat, precis som jag har lovat att jag ska hela veckan. Upptäckte däremot igår ännu mer att det är JÄTTEtråkigt att plugga. Jag vill inte. Ringde därför till min superambitiösa broder och talade ut om mina problem. Han tycker inte att jag ska hoppa av (vilket jag nästan har bestämt mig för nu) utan i alla fall gå på föreläsningarna och läsa kurslitteraturen när jag inte har något annat att göra. Jag ska nog göra så. Kommer dock inte genomföra hemtentan då jag saknar två böcker av fyra och man ska utgå från minst två.

I'm a failure.



Säg ditt
Postat av: Maria

Mickan mickan mickan :) Visst - New York är fantastiskt men Lund har många fina saker också. Gillar dina jämförelser. Kände att jag började skratta in public precis...



Saknar er där hemma i Lund. Vi skulle rocka fett här i storstaden :)



2009-10-03 @ 23:11:08
URL: http://smakexplosion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0