Raincoat

Sitter och lyssnar på de ljuva tonerna från Vampire Weekends A-Punk kombinerat med ett ytterst ljudligt och inte alls särskillt diskret regnsmatter mot takfönstret. Det är lite mysigt men jag är hungrig och kan inte längre tänka ut hur jag ska göra med all kurslitteratur som jag måste skaffa på ett eller annat sätt. En av böckerna kostar t.ex. 845:- på den billigaste internetbokhandeln. Jag tror dock att jag har lyckats att lägga undan den på SOL-biblioteket till imorgon, yay! Är lite nervös inför imorgon, jag ska göra många läskiga saker. Först ska jag på studieinfo, sen är det föreläsning, sen ska jag kolla upp milliondollarboken i bibblan, sen ska jag vara pirrig med Nina. Det ska bli kalaskul!

Nu har spotify gått vidare till M79 och jag ska gå vidare till kylskåpet, eat your heart out!

http://www.brightestyoungthings.com/wp-content/uploads/2008/11/vampire-weekend-opt.jpg


Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0