Like the animals

Igår åt jag årets första och sista kräftor, ett väldigt saknat litet djur i min mage. Innan kräftorna fick festa loss i mitt innanmäte festade jag loss med Nina och co i fredags på KB. Det var väldigt mycket nöje och lite sömn i ny säng. Därför fick jag trappa upp lördagen efter hand med hjälp av vatten och bröd. Jag lekte lite till med min Nina och vi hamnade mitt i våra familjers gemensamma kräftskiva med himmelska vitlöksbröd och saftiga kräftor, som sagt. Sen skulle hon prata med pojkvännen på andra sidan atlanten så jag joinade killarna i köket och spelade kortspelet Swärje, väldig roligt faktiskt.

Nu sitter jag och lyssnar på Nina Persson med mina hundar medan solen bländar mig i ögonen så att skärmen blir svår att se.

Just det, jag är jätteglad idag! Hade jag nästan glömt haha. Jag har nämligen fått jobbet på H&M, som "vikarie" i deras vikarie-pool, riktigt jävla najs! Detta innebär att jag på en speciell webbplats kommer få kryssa i vilka datum och tider jag kan jobba och så ringer/smsar dom mig när jag behövs. Det i sin tur innebär att jag fortfarande kan plugga MKV på universitetet. Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram? Det undrar jag. Vi får väl hoppas på ingen!


Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0