Dressed for, what?

Är hemma från en härligt energisk halvdag i Svea rikes tredje största stad. Min ekonomi är nu sämre och min plånbok är 50:- fattigare, men besöket krävdes då jag skulle på jobb-intervju hos H&M där. Nu hoppas jag på ett positivt svar i början av nästa vecka. Det kändes som att det gick bra. Jag fick dem att skratta och det är ju inget att underskatta. Vill verkligen ha det där jobbet, hade varit som gjutet för mig. De ringde till Ida (en av mina referenser som jag lämnade) nästan direkt efter att jag hade gått. Hon smsade sen och sa att de verkade gilla mig, så snällt! Så det finns alltså hopp.

http://www.global-b2b-network.com/direct/dbimage/50070283/Fruit_Hard_Candy.jpg



Dessutom har min lilla karamell fått mersmak!

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0