Sway

Gårdagen, eller snarare gårnatten, var verkligen omskakande för efterdagen, alltså idag. Var på tjänstemannafest på LN, vilket var fett och skitkul med en stor mängd gratis dricka, potatismos och piggelin. Heter dock numera Mikaelak. Jag var inte bäst igår, om man säger så. Har dåligt samvete idag men jag borde inte må jättedåligt då jag inte gjorde något som jag inte får göra. Försöker skylla på vinets närvaro men orsaken till att jag gjorde det jag gjorde är nog frånvaron av något annat. Komplicerat.

Temat för tjänstemannafesten var Suntrip, sällskapsresan. Jag hade på mig min rosa tennisskärm.

Tackfesten i förrgår var dock väldigt rolig! Inga snedsteg (vill dock inte kalla det för snedsteg) då inte. Vi lekte shit/chat på förfesten och sen lekte vi stureplan på penthouse. Det hela slutade på Lidingö med Stig-Helmerutstyrsel och danska pojkar. Jag lärde mig ett partytrick, att öppna en ölflaska med en annan flaska, coolt. Lekte lite med garderoben också. Det hela var i alla fall toppen och jag som hade tänkt gå hem med Maria vi ett och inte dricka så mycket kom hem halv fyra och vaknade fortfarande tipsy vid åtta nästa morgon. Jag skulle jobba fyra timmar senare, men det gick. Vill passa på att tacka Julia, Helly och Linnea för matstödet, mina fina flickor.


Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0