Too much too fast

Ojojoj sitter och lyssnar på fraser som "för mycket händer på för många ställen", "han drar ner henne på golvet i hallen". Linnea är därmed DJ för soffhängsgänget. Min utsikt är en minst sagt komisk scen. Till höger i den ena soffan sitter Carro med sin laptop, ytterst koncentrerad, spelar förmodligen farmville eller harpan. Till vänster om mig i den andra soffan sitter Linnea med sin laptop och med den röda flätan uppslängd på ryggstödet, läser förmodligen faktabloggar som kissie, paow eller dessie. Mitt i socialamediers centrum sitter jag i en liten röd fotölj och bloggar. Vi har så roligt tillsammans vi systrar. Umgås med en så hög social standard att det knappt är tyst en sekund. Snarare en standard som innebär att när det sägs något så är det ett undantag för att få någon att sätta på TVn eller säga "men va fan, om inte han loggar in snart så pallar inte jag vara online hela kvällen".

Mitt vardagsrum, typ.

Nu ska jag cykla till mor min och äta middag sen ska jag UT! Till 20årsfest snarare, cocktails och liveartist, och efter det så blir det förhoppningsvis Lunds nation, kommer in där gratis och har nog inte råd att gå någon annan stans egentligen. Den 25 smäller det dock!

Var på vigsel för några timmar sen, jättefint! Grattis käre far och Annika, all kärlek till er!

Säg ditt
Postat av: Karin

hehe ja känns som om jag varit ut galet mycket de senaste 7 åren.. börjar tröttna lite:p börjar bli lite för gammal haha

trevlig kväll på dig:)

2009-11-21 @ 20:29:27
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0