Tire swing

Ultimata, klockrena, snygga, perfekta, tidlösa, klassiska. Ett urval adjektiv som beskriver mina nya pumps som jag köpte idag. De är i mockaimitation och svarta, verkligen de klassiska pumpsen till modellen. Min nya kärlek. Köpte även ett diadém och allt detta för endast 186:- eftersom min personalrabatt ger 25% på H&M.

Sen gick jag till stationen och tog ut tusentals kronor som ska skänkas till välgörande ändamål (du kan kalla det att betala tillbaka skulder om du vill det). Efter det skulle jag köpa biljett hem men vill inte ha femtio tior i växel från biljettautomaten så jag går och köper två bounty på pressbyrån. Hinner dock inte komma fram till kassan innan jag får syn på tidningarna, svårt att undvika i den butiken. Vill köpa brittiska ELLE men köper svenska för 30:- mindre och får "The Holliday" på köpet. Ska ldrig mer köpa svenska ELLE, blir bara besviken. Britterna är först med allt.


Mitt svarta sammetsdiadém från H&Ms barnavdelning.

Nu har jag ätit pannkakor med hallonsylt och lekt med photoshop. Sött.

Oh, kom på att jag vill ha den bilden som tapet! Utan en Mikaela då.

Säg ditt
Postat av: vesna.blogg.se

aaa dom har ju d =)

2009-11-28 @ 02:53:28
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0