Some I murder, some I let go

Jag vill inte säga det, med risk för att det skiter sig då, men nu går det  nog ganska bra med projektarbetet ändå. Ska vara klar på fredag, så då blir den publicerad, YAY! Ska bli sjukligt skönt att bli klar med allt, loggbok, projektrapport, sitta framför datorn och få ont i ryggen när solen skiner ute (för en gångs skull!). Det är ju riktigt tur att jag tycker det är skitkul att göra hemsida, annars hade jag nog laggt mig under sängen och väntat på att dammråttorna hittat mig så att jag hade fått nån att leka med där jag gömt mig på grund av saknad av någon ljus framtid som resultat av kasst betyg i hundrapoängskursen projektarbete. If you know what I'm saing.


För övrigt kom Annika hem från Nevers, Frankrike, med en FET Vogue Paris till mig.  Jag kan verkligen ingen franska, men vem behöver franska när det handlar om haut couture (hehe jag vet, ironiskt)? Jag kan sitta i timmar och bara frossa i de första hundra sidorna reklam, det är ju inte vilken reklam som helst om man säger så. Dessutom, som bilaga till Vogue, fick man en vogue för barn, Vogue Enfants. Jag blev nästan lite arg så söta alla småglin var! Fruktansvärt söta, och vackra (om man kan säga så om barn?). Skulle lätt para mig med vilken snubbe som helst om jag visste att resultatet skulle bli en sån där!

Säg ditt
Postat av: Moa

Hej! Jag tänkte jag skulle svara på din fråga om bilderna med klänningarna på... Jag vet inte var de är i från, det var så länge sen. Men jag tittade på bildernas namn och det kan ju ge dig några ledtrådar...



21634~British-Vogue-May-1950-Posters

21636~Jeannie-Patchett-Paris-Vogue-1950-Posters

21638~Balenciaga-Dress-Regine-Vogue-1950-Posters



Lycka till med efterforskningen :)

2009-04-01 @ 21:52:18
URL: http://www.moasblogg.blogspot.com
Postat av: Moa

Hej! Jag tänkte jag skulle svara på din fråga om bilderna med klänningarna på... Jag vet inte var de är i från, det var så länge sen. Men jag tittade på bildernas namn och det kan ju ge dig några ledtrådar...



21634~British-Vogue-May-1950-Posters

21636~Jeannie-Patchett-Paris-Vogue-1950-Posters

21638~Balenciaga-Dress-Regine-Vogue-1950-Posters



Lycka till med efterforskningen :)

2009-04-01 @ 21:57:20
URL: http://www.moasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0