Make up things

Idag hade jag bara en lektion, som vanligt på torsdagar alltså. Skillnaden var att skolan var bra mycket tommare idag än vad den brukar. Det var ju en kille som hotade med massaker på Spyken som svar på det som hände i Tyskland, i går kväll. Han blev häktad i morse och släppt senare på dagen efter att det kommit fram att det var hans kompis som hade skojat och laggt ut bild och skrivit på 4chan.org, "i hans namn". Ändå sjukt korkat att göra så, sjukt onödigt.

Efter lektionen pinnade jag in till stan och Make up store, där jag mötte systermodellen. Vi ska dock komma tillbaka imorgon, och få tips till fotograferingen jag ska ha den 20, eftersom make-up-tjejen hade det lite stressigt med någon leverans just idag. Hon är så himla rolig, man blir helt glad när man går därifrån! Hon påpekade att jag och Carolina har nästan likadan ögonfärg, bra för att. Såna människor borde det finnas fler av.

Nu måste jag nog knyta mig. Har druckit en kopp  av ett te som heter Kvällsro och som ska ha en lugnande effekt, eller i alla fall "harmoniska egenskaper". Gulligt värre!

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0