Unique

Sitter och snörvlar och försöker att låta bli att hosta ner hela datorskärmen med slem. Mysigt va? Jag tror att det är allt festande som kommer ikapp mig. Förra veckan var helt galet rolig, går inte riktigt att beskriva. Först svishade jag runt på olika studenter skojade till det, sen var det min tur och den dagen måste jag nog säga att den var en av de roligaste dagarna i mitt liv, helt klart! Jag fick till och med prata med Nina (den du), dock måste jag nog be lite om ursäkt för jag tror att jag var lite, hrm, överlycklig? Kommer alltså inte riktigt ihåg vad vi snackade om men det var skoj iaf!


Bilden är lånad (hähä snarare snodd) av Malles fejsbook, så fin!

Dagen efter studenten var inte den roligaste då jag cyklade hem från tegnérs tidigt på morgonen i ösregn och stormvind. Det visade sig att regnjackan jag hade på mig inte alls var vattentät, inte coolt. Så jag var trött som ett djur, påbörjade min förkylning och allt annat skoj som känns dagen efter. Det bev dock två studenter till på kvällen sen men det var lagom sent så jag hade hunnit piggna till.

Den festliga veckan avslutades med 50års-fest för pappi, vilket va riktigt roligt, nog den roligaste femtifesten jag varit på faktiskt. Sen dess har jag försökt sova och snyta mig. Sov i och för sig över hos Julia igår vilket nog inte var det bästa... men skoj var det!

Nu ska jag nog spela sims 3, för första gången (förmodligen någon av de sista också), spännande!

Säg ditt
Postat av: ninipidibombom

VAAAA?! har ni the sims 3!?!? DET ska jag spela nar jag kommer hem, oke?



va kostar det i svenneland forresten? det kanske e svinbilligt har ju, vet man aldrig

2009-06-18 @ 16:28:47
URL: http://nihao.blogg.se/usa
Postat av: nina

vänta lite... varför är länken "kommentera" felstavad på din blogg? eller är den felstavad på alla bloggar? flummigt ...

2009-06-19 @ 23:48:01
URL: http://nihao.blogg.se/usa
Postat av: mikaela

hahah jaahdu varför i hela fridens namn är kommentera felstavat? det kan vara för att jag för länge sedan ville ändra texten till nåt snitsigt men ångrade mig och skrev tillbaks kommentera, fast då med fel stavning? maybe... och sims 3 är helt gratis här hemma, hähähä det bara råkade dyka upp på vår dator en dag, bara gud vet hur ...

2009-06-21 @ 13:57:31
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: Angelica

studenten var det roligaste ever :D man vill bara gör om och om det igen: D

2009-06-21 @ 14:32:11
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0