Bohemian

Har precis ätit fisk. Det kräver en söt efterrätt, eller hur? Jag satt och kollade gotterecept på arlas hemsida och såg den underbaraset muffinsen någonsin! Eller i alla fall på länge. En chokladmuffin med typ vaniljglasyrfyllning, det blev lite kom-och-hjälp-mig-jag-drägglar-ner-hela-soffan-känsla på den! Måste bakas nån dag... sen kom jag och tänka på Ben & Jerrys bohemian raspberry ice cream, inte för att jag är galet frälst när det gäller B&J (lite överdrivet hypad glass med tanke på priset) men den smaken är ganska så fabulous och hade inte suttit helt fel.

Fyllda chokladmuffins  VS.


Så grundat på mina söta behov ska jag nu äta några domedagsbär (jordgubbar) med glass, riven choklad och hemmagjord chokladsås till! Så det så!

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0