Daytime

Nu du. Nu är jag busig igen, sitter alldeles för sent vid datorn (sicken nörd). På onsdag får jag businesstelefonsamtal av fröken Pyk, vi ska bestämma exakt när jag ska till Estocolmo och kanske lite vad jag ska göra där också. Är litta nervös, tycker det är så mycket jobbigare att snacka i telefon än att prata irl, men det kommer ju att gå bra.

Idag åt jag brie-soltorkadetomatbagel på coffee break med Julia och Helena och på ett pyttelitet hörn även Linnea (hon jobbade ju). Mums på dom mackorna alltså, smaskigt värre. Mums på sällskapet också. Julia är en riktigt liten gräddnos, speciellt nu när hon jobbar på glasskulturen. Har jag sagt att vi är bästisar? Hähä jag och Helena fick obetald glass av henne efter lunchen (trots att vi insisterade på att pröjsa). Man får väl bara bocka och buga och säga TACK!

Så, upp, upp och iväg!

fashioncat.jpg High Fashion Cat image by _Sadi_

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0