Butterfly bullet

Oh my gosh säger jag bara. Hur korkad får man bli!? Idag skulle jag egentligen haft covershoot tillhemsidan men fotogafen kunde inte så då bestämde vi att vi skulle ha det nästa fredag istället. Precis när det är bestämt och fixat får jag sms från Fredriks föräldrar som frågar om jag kan vara med honom den fredagen, och jag säger ja. Så då säger jag till fotografen (stackare alltså) att jag måste jobba och vi får ta det någon annan gång. Jag är ändå ganska nöjd med att jag kommer tjäna cash, tills jag kommer på att jag ska på födelsedagspasrty! Så sjukt dum i huvudet! Den festen har jag varit bjuden till jättelänge! Ojojoj, jag får bara hoppas på att "Jesus Christ" slutar väldigt tidigt. Hoppas, hoppas, hoppas. Var inne på Malmo Operas hemsida och kollade när föreställningen börjar. Den börjar 19.00 och håller på i 2 ½ h. Jag måste säga till föräldrarna att jag ska på fest sen, så att de inte stannar och tar en drink eller något.

Nu måste jag göra mig i ordnig och sen springa (lunka snarare) till stationen, hämta min cykel där, cykla till Nova, köpa presenter, pysa vidare till Malins födelsedagsfika klockan fem.

Säg ditt
Postat av: nina

jaaa asså kvinnan, säg att du måste dra tidigt, för du vet hur lotta och rickard är, som stannar ute LÄNGE hahah festprissar asså

2009-02-21 @ 17:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0