Whiteroom

Snö. Täckande beskrivning av igårdagen och idagdagen. Och så lite puderrosa inköp i form av ett linne från Topshop och en klänning från H&Mtrend efter jobbet. Ikväll ska jag vara drop dead och ha på mig min nya klänning och kedjehalsbandet jag gjorde till ett blingblingparty förra året. Nu har jag ofattbart bråttom och ska därför inte skriva mer just nu. Imorgon åker vi till sthlm och firar 60åringen och inatt dansar vi av oss rumpan, nu kör vi!


Liknar min mössa lite, finfint!


Säg ditt
Postat av: -------------- NORA - HOTVOGUE ----------------

Nu förstod jag inte;) är det en puderdosa som är på bilden? Lite väl luddig kanske eller?;) Allt bra med dig annars?:)

2009-12-17 @ 20:47:03
URL: http://hotvogue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0