Picabuh

Har inte fått jobbpass idag, inte coolt. Degar därför framför datorn och leker med skolkande papi. Den 18 åker jag till Stockholmen, firar 60årsdag och shoppar loss. Igår kom jag och gänget fram till att jag bara har ca tre nationsutekvällar i Lund kvar, det känns, och då inte på ett bra sätt. Det är det jag kommer sakna mest tror jag, att leka med mina flickor. De ska dock komma och hälsa på mig varje helg nästa år. Jag kan betala för deras biljetter om det blir nödvändigt, och hotell. De har inget val! Någon gång måste de komma i alla fall. Jag kommer vara den ensamaste flickan i hela Stockholm. Bästa inställningen där ja. Det kommer bli fett att flytta dit, men kommer sakna många. Flyttar permanent den 11 januari och sedan stannar jag i ett år, kanske längre? Wiie!

Nu ska jag komponera ett brev till en annan nollåtta, försenad fölsepresent.

CIMG2128 by you.
Sist jag var i Stockholm tittade jag på skurkar, ammunitionen användes dock aldrig.

Säg ditt
Postat av: Mikaela

kolla gärna in min blogg:)

ha en bra dag!

2009-12-07 @ 15:51:16
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/
Postat av: Siggepigge

Hej MIckaaan!Läser din blogg, titt som tätt, mycket trevlig är den ska du veta!Stockholm, så underbart!Och du kommer inte alls att vara ensam!!Tro mig!Vad ska du hitta på där uppe och vart skall du bosätta dig någonstans? När jag åker upp så ringer jag dig gärna för galna upptåg med mys och bus!Vad är ditt nummer?Hoppas allt är bra annars!Puss

2009-12-07 @ 16:07:00
Postat av: egor

fräsch blogg ;D

2009-12-07 @ 16:18:26
URL: http://egorsamarin.blogg.se/
Postat av: egor

sv; haha känner mig lite aggressiv för stunden ^^ tack då

2009-12-07 @ 17:35:42
URL: http://egorsamarin.blogg.se/
Postat av: mikaela

åååh siggepiggeplutt! guh vad kul haha lätt att vi ska leka i stockholm! vi kommer vara roligast i stan och alla kommer vilja vara våra kompisar :)) bus är därmed obligatoriskt! skönt att veta att du finns där också, ibland eller hela tiden? jag kommer bo i nacka, storängen, i en liten au pairstuga, du får komma dit och dricka te och snacka skit tycker jag :) jag mejlar mitt nummer till dig! och hoppas att allt är bra med dig med! PUSS

2009-12-07 @ 17:51:56
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken gullig blogg du har =)

ta hand om dig! kram

2009-12-07 @ 19:28:51
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad kul för dig!Naw, vad sött med en liten stuga!Har ett par kompisar som bor i Nackastrand, helt underbart!Det får vi verkligen göra!Jag vet att jag tidigare betett mig illa, vilket jag galet starkt ångrar, men jag finns här ska du veta!<3 Det kommer att äga rum en liten glögg tillställning hemma hos mig på onsdag kväll, vad sägs om det?!Puss

2009-12-07 @ 19:32:38
Postat av: mikaela

neej men det var ju lääänge sen, helt glömt nu, jag var ju inte bäst jag heller :P åh vad mysigt med glöggis i siggestugan! jag kommer jättegärna, jättekul ju :) säg bara en tid and i'll be there :D pusss

2009-12-07 @ 21:35:45
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0