Ice woman

Så jäkla rätt, mitt i prick Ida! SÅ ska man vara, en iskvinna med översvämmande självförtroende, och en gnutta ödmjukhet. Ida Pyk har startat en förening för iskvinnor som klarar sig så länge de själva mår bra och som inte behöver män för att må bättre, snarare männen som behöver dem för att må bättre. Jag vill säga att jag är en iskvinna, har bara levt upp lite till de förväntningarna senaste veckan. Läs hennes regler för medlemmar här och gör det nu! Några personliga favoritregler är Tänk ”alla killar vill ha mig” och du kan välja och vraka och Ägna endast din energi på människor som ger dig energi tillbaka. Alla regler är dock sjukt klockrena och man borde leva efter dem, jag ska börja nu, försöka i alla fall.


Ida "the ice woman" Pyk på sin vernissage på JUS i Stockholm. Foto, jag.


Säg ditt
Postat av: -------------- NORA - HOTVOGUE -----------------

Hej! Tänkte kika in och önska dig en trevlig tredje advent och lucia =) Hoppas du mår bra idag?

2009-12-13 @ 14:04:41
URL: http://hotvogue.blogg.se/
Postat av: anna

nu förstår jag ingenting. så har jag ju alltid gjort?

2009-12-13 @ 19:04:06
URL: http://tightpants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0