The street thing

Jag har börjat förstå att Malmöfestivalen bara är runt hörnet (inte bokstavligen) och att jag hamnade mitt i den när jag kom hem från Stockholm (fortfarande inte bokstavligen). Sista dagen är, som vanligt, på fredag men innan dess ska jag försöka se A Camp, Soundtrack of our lifes, The Sounds och kanske ta en titt på Darin, Ola och pojkarna, kanske lite Lena Ph också. Tror dock inte det blir något av de sist nämda.

Jag gillar Malmö och ska nog snacka med brollen och se om jag kan leka med honom lite när jag ändå är i krokarna. Grattis till honom som har kommit in på Copenhagen bussines school och just nu sliter med insparksfester!


Bilden kanske verkar random men jag kände för lite 60-talsvogue
.

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0