Two front teeth

Åh herre min gud! Nu är det vår på riktigt ju! Har solat tre dagar i rad nu och faktiskt bränt mig en gnutta på ..... hmm..vad heter det som är ovanför bysten och under halsen? Det är i alla fall oerhört skönt med sol, och med känslan att man bara kan ligga och steka. Känner sig nästan som en liten korv över en lägereld; avlång, stilla och så varm att man håller på att spricka. Jag ska alltid vara korv.

Förutom den ofrånkomliga vårkänslan så är det lite tråkigt just nu. Jag borde skriva ett arbete om bananplantage, ska vara inne i morgon och jag har inte börjat. Det sorgligaste är att det är mitt sista arbete EVER! Vi har inga prov eller arbeten kvar efter denna vecka. Det är lite sjukt, mitt sista skolarbete i hela mitt liv och jag ligger i trädgården och solar. Illa! Skärpning krävs med det samma!

PS. den lille spanska pojken är lagom tråkig och uppskattar män som Goethe och Oscar Wilde, samtidigt som han tror att han är bättre än alla andra för att han är djup och läser mörk poesi. Vem i hela fridens namn läser deppiga saker frivilligt när man kan lyssna på Corinne Bailey Rae istället!? DS

Säg ditt
Postat av: Anonym

området heter bringa :D

2009-04-26 @ 22:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0