It's a fashion thing

Påsklov! Wohoo tycker jag, trots att jag fortfarande tror att det är skola imorgon (kan bara inte släppa det). Imorgon ska jag gå påskkärring med Nina och Carolina, det ska bli roligt. Hoppas vi tigger åt oss mycket godis! Hoppas inte att det bara är senila gubbar  hemma som ger en en clementin var, eller värre; en femma att dela på... jag ska ha på mig min rutiga sjal, en lång, rynkad kjol och ett par äppelröda kinder med överdimensionerade oranga fräknar som glasyr. Knepet med en full påskkärringkorg när dagen är slut, är att le mycket, väldigt mycket.


Brittiska Vogue april 1999


Så hade det nog låtit om det hade varit för tio år sedan. Eller gick man påskkärring då? När slutade jag att gå? Hmm, får ta mig en funderare.

I och med påsken, sprängfärdiga knoppar och bikinisolning blir detta årets första vårinlägg! Jag har inte riktigt känt att det har varit berättigat att sätta den ettiketten på min inlägg innan, men nu är det dags! Hejdå vinter och godmorgon vår!

...men kom ihåg, det som göms i snö, kommer upp i tö...

Säg ditt
Postat av: neenah

vi hade säkert gjort det för tio år sen haha höll inte vi på med det där så länge som det bara gick? eller det kanske va halloween... gratis godis var det iaf!

2009-04-09 @ 01:29:04
URL: http://nihao.blogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0