Sassy

Ja du, då har man lunchat med Håkan Hellström! Lite galet. Jag var i staden med Malle och stekte glass i solen då plötsligt Misha messar Malle att hon sitter bredvid Håkan på Herkules-bar, vi blir galna och rusar dit med breda flin. Och som utlovat sitter Misha vid bordet bredvid Håkans och dricker en kopp kaffe med sin boyfriend. Håkan har på sig en randig tröja och hatt (klockren liksom) och skrattar med sina bandkompisar mellan tuggorna av lunch. Väldigt häftigt om jag får säga det själv. Misha var helt lyrisk och gned sig mot Håkans soffplats när de hade lämnat lokalen. Underbart.





Senare på kvällen tog jag min burk med chai och cyklade för att promenera med Julia. Vi slutade hemma hos henne med goda nyheter och mycket fnitter. En mycket uppskattad dag!

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0