When I grow up

Nu har jag bestämt mig. Jag ska vara lugn. Inte tänka så mycket på "fel" saker och vara chill när det gäller. Jag ska inte bry mig så himla mycket bara. Bara när det gäller.

Jag har också bestämt mig för att börja ta tag i mitt projektarbete. Tidningen. I veckan ska jag träffa min fotograf som ska plåta slottsfotograferingen, bilskroten och i studion. Hoppas han är samarbetsvillig! Det braiga är att han kommer fota för mig helt gratis eftersom jag är kompis med Petra och för att han älskar att fota. Måste även skriva en ledare. Mitt arbetsnamn är Co-ed men efter att ha googlat det så uppstäckte jag att det finns en manstidning, med brösttema, som heter det. Måste kolla upp saken närmre.

Nu ska jag titta på den lille mannen Magnus Betnér i "I ditt ansikte" eftersom det inte finns något annat skoj. Skulle i och för sig kunna gå till sängs. Roligare än Betnér.

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0