I cry if I want to

Carolina fyllde år i lördags, trevligt, trevligt. Häh, eller nä, hon sa att jag förstörde hennes födelsedag och var sur på mig typ hela dagen, förutom det, trevligt. Av mig fick hon ett kort som jag hade ritat själv. Jätte fint faktiskt, tog typ tio minuter att göra. Ok, på kortet stod det att jag bjuder på en tripp till Malmö och fika. Det är väl en fin present?

På söndagen kom hela tjocka släkten och Fille visade sin hemliga tatuering :O. En sån liten galning alltså.. jag säger då det. Gosh vad jag älskar mina vitaminkusiner! Så finfina!

Idag lämnade jag, Julia och Agnes in vår holländska tidning "Algemene Dagblad" som handlar om barocken. Jag skötte layouten, ganska snygg tillslut. Julle hade skrivit om den sexigaste mannen i trikåer, Ludvig XIV. Mums.
Det är fortfarande problematiskt med Julia och en viss Rafael. Jobbig stämning som vi jobbar för att bryta. Han är omogen och feg! Så det så. Men väldigt söt. Fast Julia är sötare!

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0