Fruit of the loom

Det var Back in the Days!

Mitt liv var regisserat för kids som hängde i sandlådor
I blöja, galonisar med techniclego och transformers
Slängde armbågen men började grina på mördarmovies
Men gjorde mig välförtjänt av veckopeng och lördagsgodis
Jag är skittight nu men ni har inte hört det första
Det var på den tiden jag kunde mörda för mina turtlesgubbar
Snorungar vi skämtade tills vi fick magknip
Och jag och Paul blev alltid hämtade sist på fritids

MTV Raps, Banana skids, McGyver
Fruit of the loom, HB, bröst och butterflyer
Palla äpplen, handen på rumpan och BMX
1990 nånting, det var back in the days


Bara älska den låten! 1990 nånting, Snook.

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0