storm and longing

Idag var nog första dagen på vääldigt länge som jag kände att mitt hår var fint. Det var glänsande och fluffigt, precis så som en page ska vara. Väldigt glad för det. En sak jag är mindre glad för är att när jag kom till H&M för att shoppa AIDSkläder (fashion against aids) så var nästan allt slut... jag la dock undan ett rosa linne med läppar på, designad av Jane Jagger. Ville ha en där det stod bang, bang, bang på men den fanns bara kvar i skylltfönstret och det exemplaret var redan bokat. Boring. Rihannas linne var inte så snyggt i.r.l. så det blev inget sånt.

Min nya stilikon är Kate Bosworth. Har sån snygg, ren stil. Tyvär blir det ingen bild, el ordinador kronglar... men jag såg en såå snygg bild på henne i december/januari nr av teenvogue där hon har en gul, långärmad tröja, mörkböåa stuprörsjeans och en röd skarf- så snygg!

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0