why, then oh why, can't I?

Jag vill, vill, vill, nä jag MÅSTE till arvikafestivalen! Nu ska Kate Nash spela där också! Jag menar kan det bli bättre? Det är ju inte så att någon av Kate Nash eller Death Cab for Cutie kommer ha tonvis med spelningar i SVerige i framtiden, speciellt inte på ett och samma ställe med en massa andra fettigt bra band!


Något bra har i alla fall inträffat. Jag fick godkänt på spanskaprovet! Alltså jag höll seriöst på att börja gråta när jag fick reda på det, fick tårar i ögonen. En sådan lättnad! Däremot har jag FYRA stora arbeten so jag har skjutit upp. Jag har inte skjutit fram dom lite heller, det mest försenade skulle vara klart vid höstlovet 2007... inte coolt.

Nu ska jag nog duscha. Ja, det ska jag. Mitt hår är fettigt fettigt!

Ha en fettigt bra kväll!

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0