baby boy

I lördags passade jag Fredrik. Han är jätte snäll och jag väckte verkligen hans kreativa sida, estet som jag är. Vi ritade knasiga gubbar och vek coola flygplan. Han döpte sina till bla Eldblixten och Molnet. Mina fick heta Örnen och Sparven. Hans plan flög längst från klätterställningen på lekplatsen. Jag ska ha revansh!


Förra gången jag passade honom, för några månader sen, så läste jag och mina buddies metros horoskop. Detta var innan jag visste att jag skulle passa honom följande helg. I horoskopet stod det att jag skulle lyssna på mina kompisar och att dom kanske ledde mig till en kille som jag skulle träffa igen. Jag var helt spänd och tänkte att någon säker skulle ta med mig till någon crazy fest. Nästa dag ringer Nina och säger att hon inte kan sitta barnvakt åt Fredrik på lördag och undrar om jag vill sitta istället. Jag tackar aldrig (okej nästan aldrig) nej till pangamöjlighet och tackar ja. Det är så ironiskt. Horoskopet stämmde ju faktiskt, min kompis parade ihop mig med en pojke som jag kommer träffa igen! Riktigt roligt!

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0