Cold

Jaa, jag har en cold.... (I have a cold :P) det kittlar i halsen och mina ögonlock håller på att trilla ner över knäna...

Men jag hade a jolly good time igår i alla fall. Min farbror fyllde 50 och fixade barnkalas för hela slanten! Det blev spagetti och köttfärssås och sen glass, strössel och en massa söta och sura såser till efterrätt, mumsish! Det var väldigt skojigt, och oerhört gästvänligt med 150 pers på gästlistan :D Jag och min kusinvitamin dansade hela natten och vaknade typ halv tio av att mina pyttesmå kusiner (8 och 2 år) vaknade och började springa omkring i min farbrors hus- vilket jag också sov i- så att vi vaknade...

Senare på dagen hemma i lund så fyllde Tora min mage med kakor i mängder, och jag skojar inte, hon hade bakat som satan!


 Den här tröjan vill, nä, måste jag ha!


Måste få min skönhetssömn sleep tight!

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0