Yo

Tjenare... ååh idag har jag disponibel dag, alltså ledig. Ganska tråkigt eftersom jag borde skriva ett arbete om fyra filosofer.. skjuter upp det mer och mer. Det skulle vara inlämnat innan lovet så ja..

Det regnar ute och mina sköldpaddor är hungriga. Guud vad tråkigt jag har! Och på söndag är det farsdag. Jag har ju inte gett min fader någon födelsedagspresent, han fyllde år i juni...så jag måste göra honom något riktigt fint/bra.

Jag har i alla fall köpt en ny vinterjacka, från vero moda. Jag gillar den skarpt men när jag skulle cykla till skolan i förrrgår så kände jag ett "splat" på ryggen men tänkte inte mer på det. När jag kom till skolan upptäckte jag att mn väska var helt nerbajsad av någon äcklig fågel. Jag kopplade fortfarande inte klicken på ryggen med bajs (trög). när skolan är slut och jag tar på mig jackan för att gå hem säger Petra " du vet att du har en vit fläck på ryggen va?" NEEEJ det visste jag inte! Vitt bajs på svart jacka. Jag hade ju för fan suttit med den på i masalen för att det var såå kallt. Inte så aptitligt... jaja jag får väl tvätta den med nåt bra rengöringsmedel.

bye bye...

Säg ditt
Postat av: KimJ - Vardag och Design hjälp

nej den började igår så det är bar shoppa :D

2007-11-09 @ 16:39:10
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Petter

Gillar ej dina stavfel FRUKTANSVÄRT äckligt!

2007-11-30 @ 19:05:45
URL: http://modebrant.com/bloggspott

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0