Musikal

Musikal
Bild lånad från Sydsvenskan, Spykens treors musikal förra året.


Nu har jag kommit hem från en helhelg i hufvudstaden (okej, jag var där förra veckan men ändå). Det var verkligen skit kul! Vi åkte upp på torsdagen och shoppade loss på fredagen. Jag köpte i och för sig bara en tröja, från FCUK, men den var väldigt fin. Sedan på lördagen var det dags för bröllop. Det var ett jätte fint bröllop med vigseln på en skärgårdsbåt! Efter vigseln var det femrättersmiddag och fest på Säby Säteri. Så det var verkligen en höjdarhelg! :)

Ikväll ska jag gå och se estettreornas musikal "Peter Pan". Ska bli jätte kul, hoppas den är bra, men det tror jag nog, dom går ju på Spyken! :D

Säg ditt
Postat av: Danni

Låter kul :)

2007-05-30 @ 22:12:31
URL: http://miumiu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0