Toohtpaste Shimada

Aaah! Jag är dunder snuvig och måste snyta mig en gång i minuten! Samtidigt har jag så klart jätte ont i tänderna, eftersom jag får räls (tandställning) på onsdag... okey jag får väl bita ihop och sluta tycka synd om mig själv, jag får ju finare tänder så...



Imorgon ska jag på någon informationspicknick i Malmö. Tror det blir ganska skojsigt då vi kommer att får se repetitioner av musikalen "Carmen".


Dagens designer blir Junko Shimada:

Checka in skorna! As snygga, synd att de inte syns så mycket.



Aah! Gillar klänningen, och tanken på att små svarta fåglar håller upp ens siden band : ) Ursnygg!

Gå in på Junko Shimadas hemsida och kolla närmre!

Säg ditt
Postat av: Maria

Skiiitsnygga skor :) Likkeee.
Glöm inte att ta före-och efterbild på dina tänder :D :P

2007-06-18 @ 19:53:29
URL: http://fucked.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0