Nya shorts och husdjur

I fredags köpte jag ett par mörkblåa shorts från H&M. Dom är ganska snygga, gillar dom!

En annnan sak som inte är så roligt är att vi har möss i vårt hus! Det är sjuk obehagligt. VI har haft möss förut men det var ett tag sedan och det är ingening som man vänjer sig vid precis... Jag gillar inte att döda djur men jag gillar inte möss och musbajs överallt. 

Jaja... enough about möss :P Imorgon tar min broder Robban studenten men så klart så är jag ute i sista minuten och har inte köpt någon gåva...någon som har något tips? Här får du, Robert, en sommarbukett i alla fall, så länge.



Dagens designer blir Luella med sommarens coola oversize-print kollektion:



Säg ditt
Postat av: Cassie

Cool kjol (;

2007-06-15 @ 21:47:21
URL: http://blonde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0