Cool in tokyo


Blir du bara inte jätte glad när du ser den här bilden? De är så sjukt coola! tänk om man hade vågat ha på sig nåt sånt, hade lätt haft om jag bodde i en större stad!...eller kanske inte, men dom är riktigt härliga! Det finns en hel bok med en massa japaner med coola stilar som heter FRUITS. Ett hett tips!

Cool in tokyo

Just nu sitter jag i Spykens bibliotek och skrapar bort gammalt nagellack från fingrarna. Om ungefär en helvtimme har vi datakunskap. Jag ska visa mina skills i datakunskap genom en powerpoint pressentation om datorns uppbyggnad. JIPPIIIE! Annars så har dagen varut till belåtenhet då jag fick en hel smothie gratis på coffebreak. Eftersom vi har haft värsta kompledigt hela dan så har vi bara två lektioner idag :D svenska på morgonen och data nu snart....

Säg ditt
Postat av: Maria

Naajs alltså... Jag beundrar verkligen dom som vågar klä sig sädår utstickande utan att bry sig om vad folk tycker...
ja, Mikan du får jättegärna hjälpa mig med min blogg. Jag fattar mig inte på den ibland... :P

2007-06-07 @ 16:44:15
URL: http://fucked.blogg.com
Postat av: Mikaela O

hehe, helt galna kläder, men coolt :)

2007-06-30 @ 19:42:23
URL: http://www.miikiiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0