Yes

Ååh! Igår kom J. hem från England! Så kul, hon var i skolan idag, synd bara att jag satte mig med mina klasskamrater...måste ringa henne. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, det är ju trots allt julavslutning, och det måste man ju fira! ska kanske på fest långt bort men då måste man vara med på gästlistan(jag vet så tråkigt) och det är ju inte jag, men jag känner L. som ska ha den lite, har snackat nån gång och gick på samma skola innan...annars blir det nog bara mys med kompisar hos J.N. Typ kolla på Casablanca och julpyssla, alltså myys!

Oj shit! Klockan är 19:17, jag ska träffa folk vi bron kl 20:00 och hinna äta och byta om innan dess :S sååå bye bye!

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0