okaj

oh, long time no seen. Igår var jag hemma hos L. och lagade mat med kompisar. Det blev klaassikern tacopaj, så mums. Kl. 2100 tittade vi på Shrek julspecial, litta kul faktiskt. Kvällen va jätte kul och jätte lyckad och jätte mätt!

Förra veckan satte jag mig framför TVn med en VHS i videon. Några minuter tidigare hade jag sprungit över till Ni. och blivit mött av skrålande töser med glas i händerna, för att låna "kenny starfighter". Den serien är bara bäst! Den är så rolig! När jag var liten tyckte jag att den var värsta spännande och läskig, nu går det inte en sekund utan att jag skrattar när jag tittar på den! Så bra...

Måste köpa presenter till alla! Och så måste jag köpa mig en fin klännig att ha på julafton och nyår! Vill vara finfin.

Bow Detail One Shoulder Dress
Bangar inte denna!

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0