Run Forest, run!

Har precis kollat på någonfriidrottstävling. Tror det var DN-galan. Det är faktiskt sjukt kul att titta på när man vet hur allt funkar. Sverige har ju sjukt många superbra friidrottare! Tänk att springa tretusen meter med hinder! Jag säger bara orka!

Jag har blivit värsta brun på ryggen efter dagens ränsande i solen! Skit kul, eftersom jag typ var grön jämfört med min kussekusin, som jag träffade i förrgår, som har varit i Grekland. Hon blir alltid bajsbrun...bajs...

Dagens designer får bli Oscar de la Renta:

Oscar


Tycker nästan att det är lite Rachel Bilsonstil över den här looken. Vad tycker du?

Säg ditt
Postat av: Maria

Lite rachel-stil var dte över det men hon på denna bilden var faktiskt vackrare och mer klassy eller typ elegant på nått sätt :)

2007-08-10 @ 04:11:27
URL: http://fucked.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0