Hey, teacher!

Ååh så har jag börjat skolan, igen. Jag trodde ärligt talat att det skulle vara roligare än vad det var... men allt var liksom som vanligt. Alla människor var som vanligt. Jag vill ha lite förändring. Det har ju gått ett helt sommarlov för tusan! Aaahrgh...  och idag börjar jag kvart i två :D eftersom ettorna typ ska ha dramasalen, och min klass annars ska ha drama hela förmiddagen... man kanske ska sticka dit lite innan och snylta lite mat :P tror jag gör det faktiskt!

Nu när sommarlovet är slut så har jag inga pengar kvar heller eftersom jag inte får studiebidrag på två månader. Så någon skolstartsshopping blir det inte häller.... bajs... men jag har tur som fyller år den 20 sept för då får jag säkert antingen pengar eller kläder, som jag kan byta om dom inte passar ; ) åh nu är det bara 23 dagar kvar! Hihi, spännande :D



Så denna ursnygga väska från Mellow Yellow, La Redoute, blir det ingenting av. För tråkigt.


Adios amigos!

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0