Trench

Trot avsaknad av CSN-pengar är mer än någonsin sugen på att shoppa loss. Beror det på det nya krispiga vädret? Eller är det för att jag vet att jag "inte borde"? Oavsett har det resulterat i att jag helt och hållet har gått bananas både online och i verkliga butiker. Det finns ingen hejd på mitt slösande! Igår köpte jag en svart trench coat från H&M-online och förra veckan handlade jag för hela 177:- på Ikea, så ni hör ju, någon borde stoppa mig. Jag behöver (läs vill ha) nya höstskor också och kanske en ny höstkappa/vinterkappa. Dessutom behöver man ju en massa nya accessoarer till nya kappor så måste köpa ny halsduk, handskar och så vidare. Det är kul med höst.
 
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1FV_0079_020R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-0.25]&set=key[width],value[4212]&set=key[height],value[4924]&set=key[x],value[362]&set=key[y],value[169]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]
Så här ser trenchen ut, så fin. Hoppas den blir fin på också!

Säg ditt
Postat av: caro

Men lol. Du har ju massa fungerande och snygga kappor!!

2013-09-28 @ 20:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0