Pistol

Efter skolan idag åkte jag till Östermalmstorg för att möta upp min favorit fejk-rödtott; Elin och vi fick lite senare sällskap av Jasmin som har en ny katthatt. Vi fikade på Saturnus med varm choklad och världens största (alltså superstora) kanelbulle som vi var tvugna att dela på tre på grund av försmå magar. Sedan fick mina kära bebisar för sig att jag skulle köpa ett par ankelboots från Acne för drygt 3000:- och jag gick med på att testa skodonen i fråga. Självklart satt de helt  perfekt och såg ut som ett par drömmar men jag vågade inte slå till. Jag är inte uppvuxen med att man kan lägga 3000:- på ett klädesplagg, som dessutom inte fyller en speciell funktion annat än att det är gångbart och otroligt snyggt. Däremot såg jag ett par sjukt fina boots på & other stories för ynka 1750:-... får se om det blir något med det!
 
Två fina flickor efter en fin eftermiddag utan pengar.
 

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0