Sauna street

Har precis varit på Bastugatan och checkat in mitt nya hem. Jag är så hemskt peppad på att flytta in att jag håller på att gå sönder. Lägenheten är dessutom mycket mysigare och finare än vad jag mindes vilket känns väldigt bra. Så i julklapp kommer jag önska mig en massa presentkort på olika inredningsbutiker eller annat kul och praktiskt. Vill ju så gärna ha en monstera-växt också. Min kära faster påminde mig även om att jag kan shoppa inredningsgrejs när jag är i Paris över nyår så jag började spåna på vilka butiker jag ska besöka.
 
För inredning
  • Habitat
  • Kuriosabutiker i Marais
  • BHV
  • Marknader
  • Gibert Jeune (böcker och väggsaker)
  • Les Halles
bastisRIKEs HOME ON FILM MONSTERA
 
För garderoben:
  • Oysho
  • Guerrisol
  • Free'p'star
  • Coiffeur
  • Hippie market
  • Kiliwatch
  • The Kooples
  • APC
http://kpl.media.bbzcdn.com/media/catalog/product/cache/1/small_image/614x900/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/W/E/WEB-LB-TK-AW-2012-13-b-prix17.jpg
The Kooples

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0