Norway

Det som har hänt i Oslo är obeskrivligt fruktansvärt. När jag pratar med mina franska kollegor om det blir jag nästan lite stött då de bara har sappat förbi nyheten som vilken sommarslö nyhet som helst. Det är inte en liten lokal Norge-nyhet som bara berör de drabbade, det är en nyhet för mänskligheten, om mänskligheten, som berör alla, och ingenting man borde sappa förbi.

Jag kom på mig sjäv med att sitta och lyssna på denna låt nyss. Namnet är passande, för övrigt har den nog ingenting med saken att göra.


Säg ditt
Postat av: Hanna

Hej!

Jag är en tjej som funderar på att läsa franska på Sorbonne till våren. Därför undrar jag lite olika saker om det, som tex hur du gjorde med boende?

Tack för en mysig blogg för övrigt!

2011-07-26 @ 20:19:12
Postat av: Maria

TRUE! Telefonsamtal needed indeeeeed! :) Fredag eller torsdag kväll kanske kan vara lockande tider? : ) Hur är annars Paris? Kram!

2011-07-27 @ 00:41:48
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: caro

aaah det låter som att hjärtat slår i öronen där i början!

2011-08-02 @ 01:11:43
Postat av: mikaela

hur menar du då? låter mest trummor

2011-08-02 @ 21:51:57
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0