How do you do your mojito?

Nu sitter jag och lyssnar på gamla goda Lykke Li och återhämtar mig från gårdagen. Jag drack världens största chailatte på Sveavägen och sedan vandrade jag vidare för at hämta Pyk-kläder på PUB, som faktiskt hade slarvat lite igen, men gottgjorde med att vara supertrevliga. Sedan susade jag hem, åt pasta, vilade fossingarna från nya höstklackar och sedan susade jag tillbaka till staden för att sörpla drinkar och öl med Anna på Medis. Sedan råkade Anna känna killen som höll i klubben på Pure på Stureplan så vi hamnade där och beskådade svettiga dansgolv, rökmaskiner, ljuskronor, 20 000kronorsmenyer för champagne. Fick helt enkelt en fin Stureplansinvigning (mina förväntingar har aldrig varit särskillt höga där).

Här hoppas jag att jag bor i vår. Men vem är det som står och filurar bakom buskarna?



Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0