Babysitter

Har numera lookbook, är alltså medlem på lookbook.nu! Blev inbjuden efter att ha skickat ansökan, trodde det skulle vara omögligt att bli medlem så men ibland spelar de högre makterna en ett spratt. Så klicka på länken till vänster, eller här, och hypa mina bilder! Har bara laggt upp två än så länge, är ju fortfarande en bebis på lookbook. Man får tydligen inte heller lägga upp bilder hur snabbt som helst, måste vänta 6h mellan varje. Jag som har suttit och pysslat hela kvällen. Sitter i huset och vaktar sovande barn, vad är då bättre än att fixa lite bilder? Eftersom det är tre timmar kvar tills nästa bild som jag ska posta kan du få se den här, jag känner mig generös.

tulip by you.


Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0