Sing sing

Nu sitter jag i köket inne i den stora röda villan. Har precis ätit yoghurt och sopat lera och väntar nu på att någon ska logga in på skype, kommer nog inte att hända. Har laggt kidsen och städat klart så nu får jag roa mig lite, vet dock inte med vad riktigt. Kanske borde sätta på någon film? Tips?

Innan idag lekte jag med Tora i stan, mest Drottninggatan. Hon köpte bikini och solkräm och jag köpte nässpray och falafel, vem är på väg till sol och vem fortsätter snö(rvl)a? Det var roligt med sällskap som vanligt. Börjar låta som om jag är någon slags eremit med en liten stuga långt inne i någon mörk granskog som bara åker till staden för stora ärnden, detta är dock en felaktig bild av mitt läge just nu. Jag är en glad ung kvinna med röda skor och pärlhalsband som bor i en fristående lägenhet (ja så kan man faktiskt se på saken) och som åker in till stan när vännen väntar, storstadsbehovet kallar eller en spontanutflykt planerats. Imorgon ska jag fika med Matilda, jippie! Min sis from another miss.


Ett minikollage med mitt hem och kusinens hem och hemmasaker. Jag bor i den lilla stugan vid superhjälptens knä.

Just det sa jag att jag nog ska börja en kurs på Folkuniversitetet? Nä jag gjorde nog inte det, men det ska jag nog i alla fall, en som heter "modeteckning". Den verkar väldigt rolig och intressant och så hoppas jag ju på att mina kusare är trevliga prickar också (tänk röda skor, inte tant). Sen fick jag nyss veta att Maria förmodligen (typ 99,999% säkert) flyttar hit om tre veckor! Hur grejt är inte det? Då ska vi gå ut och dricka drinkar och shoppa fina saker och fika och titta på pojkar och laga mat och en massa annat kul.

Säg ditt
Postat av: Maria

tummen upp :) life's greeeat hihi :)

2010-01-30 @ 09:10:32
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag sitter alltid på skype när jag sitter vid datorn nu för tiden, men du är aldrig inne :( Bestämma skype-date kanske?

2010-01-30 @ 11:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0