Rookies

Så Ida Pyk blev årets Rookie 2010 och jag är så otroligt glad över att ha fått vara med från början, från de första Sarkozy-tishorna till en ärofylld modeutmärkelse, fantastiskt!

Jag snor lite bilder fårn Idas blogg för att illustrera min måndag. Det är dock jag som har tagit bilderna (hennes kamera) så en riktig stöld är det ju inte.


I väntan på vinnarresultatet, kaffe och magasin.


Ida med ett av priserna, den blygsamma summan 20 000:-


Margareta Van den Bosch och company


Modellerna med Pyk-kläderna



Jag med Idas pris från Kosta Boda, tror den kallas Pantern. Tung.


Mellan pressfrullen och visningen skyltade jag och Kajsa med Pyk-kläder på Tjallamalla på Bondegatan, gå dit och kolla in den vettja!

Och så gick vi runt på biblioteksgatan och hamnade på ELLEs pop up-place. För mycket blixt.


Ida på väg ner mot runwayen (hur skriver man det egentligen på svenska?)



Manlig modell i korkskruvar


Modellerna klappar i händerna


Kim Hagelind och Gunilla Pontén minglar efter visningen


Ida och dj-kompisen Carl Brolin som kvällens musikmaskiner på F12


Modevisningen på F12

Säg ditt
Postat av: Anonym

men jag var inte alls i de trakterna i lördags:)

2010-08-19 @ 11:23:42
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Caroline

sv: Ja, men eller hur, alla ska alltid se så "effortless"ut och så har de ändå stått framför spegeln i minst en timma. Det är inget fel att bry sig om hur man ser ut / klär sig så länge det inte går till överdrift dock.

Amgående skyltningen i Tjallamallas fönster: Kul! Ni har inte öppet på söndagar va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0