Pop bottles all night

Var inne på en blogg som har teckningstävling just nu, Kan Dee tror jag närmare bestämt, och blev så sjukt inspirerad av de tävlande bidragen. Det är ju galet vad människor kan skapa med händerna! Skönhet kallar jag det. Därför ville jag testa på att skapa lite skönhet. Det var länge sedan jag ritade något så det var jätteroligt att använda pennan på det sättet igen.

Här är resultatet (dock inte helt klar). Jag ritade av boken "Modellsommar"s omslag.


PS. Ser nu att bilden blir mycket fulare som fotografi i datorn, skuggor och annat spännande försvinner, den ser mycket plattare ut här, så ha överseende. DS.

Säg ditt
Postat av: Maria

OMG så snyggt gjort :D

2009-11-26 @ 18:12:35
URL: http://maariaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0